REGULAMIN

sklepu internetowego BikeSalon.pl

z dnia 25.05.2018 r.


Regulamin obowiązujący do dnia 25.05.2018 znajduje się pod tym adresem.

Sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego BikeSalon.pl realizowana jest przez Darmado Sp. J. z siedzibą w Warszawie 04-193, ul. Ostrobramska 38b, NIP 862-158-96-77, REGON 060076440, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000531617.

Adres korespondencyjny: BikeSalon.pl / Darmado Sp.J., ul. Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa

Adres e-mail: info@bikesalon.pl

Numer telefonu: 22 610 77 78 / 500 50 20 50


 

§ 1 DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. OPERATOR SKLEPU (ADMINISTRATOR, SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA) – firma Darmado, spółka jawna z siedzibą w Warszawie.

2. KONSUMENT – osoba fizyczna, dla której zawarcie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych lub Umowy Sprzedaży nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej lub Umowę Sprzedaży.

4. UŻYTKOWNIK/KLIENT – osoba zarejestrowana na stronie BikeSalon.pl, posiadająca indywidualne Konto Użytkownika.

5. SKLEP - Sklep Internetowy BikeSalon.pl dostępny pod adresem internetowym http://www.BikeSalon.pl lub Sklep stacjonarny BikeSalon znajdujący się pod adresem ul. Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa.

6. REJESTRACJA – jednorazowa czynność, dokonana za pomocą umieszczonego na stronie BikeSalon.pl formularza, polegająca na utworzeniu przez Użytkownika Konta.

7. KONTO (KONTO UŻYTKOWNIKA) – podstrona sklepu internetowego BikeSalon.pl, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Użytkowniku.

8. HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie logowania się do Konta Użytkownika, ustalany samodzielnie przez Użytkownika podczas Rejestracji.

9. PRODUKTY – rzeczy oferowane na sprzedaż w Sklepie.

10. KOSZYK – podstrona Sklepu umożliwiająca złożenie Zamówienia. W Koszyku Użytkownik może określić ilość i rodzaj zamawianych towarów, całkowita wartość zakupów oraz koszty wysyłki zostaną podane automatycznie.

11. ZAMÓWIENIE – oświadczenie zawierające rodzaj i liczbę zamawianych produktów, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.

12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa cywilno-prawna, na mocy której Sklep zobowiązuje się przenieść na Konsumenta własność rzeczy oraz mu je wydać, a Konsument zobowiązuje się odebrać i zapłacić za rzecz.

13. SKLEP INTERNETOWY/WYSYŁKOWY – Sklep wysyłkowy Sprzedawcy dostępny na stronie BikeSalon.pl, za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę Sprzedaży.

14. SKLEP STACJONARNY – punkty prowadzenia działalności przez Darmado Sp.J. znajdujące się pod poniższymi adresami:

a) ul. Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa

b) ul. Chwaszczyńska 68, 81-571 Gdynia

15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej BikeSalon.pl

16. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 poz. 683).

17. KODEKS CYWILNY - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2017 poz. 459).

18. REGULAMIN - niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

19. GWARANCJA – dobrowolne zobowiązanie się producenta określające jego obowiązki i uprawnienia Kupującego w przypadku wadliwości towaru.

20. RĘKOJMIA – odpowiedzialność Sprzedającego względem Kupującego w przypadku sprzedaży Produktu z wadą fizyczną.
 

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników ze sklepu internetowego BikeSalon.pl oraz zasady zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem strony. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

2. Usługi świadczone za pośrednictwem sklepu internetowego są usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017 poz. 1219). Usługi te oraz sprzedaż Produktów podlegają jednocześnie regulacjom prawnym chroniącym interesy konsumentów zawierających umowy na odległość, w szczególności przepisom ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

3. Sklep internetowy BikeSalon.pl służy do sprzedaży detalicznej. Za pośrednictwem strony internetowej Klient może nabyć produkty widoczne na stronach Sklepu. Wszystkie podane ceny produktów są cenami brutto.

4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych towarów prezentowanych na stronie Sklepu. Zmiana cen lub wycofanie towaru nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

6. Administrator kontaktuje się z Klientem za pomocą podanego przy rejestracji adresu poczty elektronicznej.

7. Klient może kontaktować się z Administratorem za pomocą:

a) poczty elektronicznej: info@bikesalon.pl

b) telefonicznie: 22 610 77 78 / 500 50 20 50 (w godzinach pracy dostępnych w stopce strony)

c) korespondencyjnie: BikeSalon.pl, ul. Ostrobramska 38b, 04-192 Warszawa.

8. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiadać:

a) Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0, Chrome (wszystkie wersje), Opera w wersji nie starszej niż 2 lub Microsoft Edge,
b) Włączoną obsługę Java Script,
c) Aktywny adres e-mail
d) Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Klienta telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w Polityce Prywatności,
e) Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.

 

§ 3 ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego BikeSalon.pl oraz świadczy usługę „Newsletter”.

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego BikeSalon.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.

3. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu wiadomości zawierającej informacje o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i zniżkach. Usługa jest bezpłatna i wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych oraz na przetwarzanie danych osobowych.

4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony, jednak zamówienia oraz dane klientów są usuwane po upłynięciu dwóch lat.

5. Zamówienia można składać po dokonaniu rejestracji lub bez dokonywania rejestracji („bez logowania”). W przypadku dokonywania zakupów bez logowania nie jest tworzone Konto Klienta.

6. Klient, który dokonał rejestracji może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się na Konto Klienta podając adres e-mail i hasło.

7. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej, której koszta i orientacyjne czasy dostawy znajdują się pod adresem https://www.bikesalon.pl/foreign-shipment.

8. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:

a) cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
b) działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
c) otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
d) uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Klienta,
e) Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
f) Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
g) podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail,
h) Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 8 pkt 7. należy rozumieć w szczególności podanie nie istniejącej miejscowości, podanie nazwy nie istniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).

9. Od decyzji o odmowie rejestracji Klient może się odwołać w terminie 14 dni składając reklamację w sposób wskazany § 9 Regulaminu.

10. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.

11. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Klientowi dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem.

12. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Operatora Sklepu zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.

13. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Operatora Sklepu ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Operatora.

14. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.

15. Termin do wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 9 i 11 wynosi 14 dni.
 

§ 4 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

a) wybrać produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie znajdującego się na karcie produktu przycisku „dodaj do koszyka”,

b) po dodaniu wszystkich produktów do koszyka kliknąć w ikonę koszyka lub przycisk „przejdź do koszyka” pojawiający się w momencie dodania produktu,

c) w pierwszym kroku koszyka wpisać ewentualne uwagi do zamówienia i/lub kod rabatowy,

d) wybrać formę wysyłki oraz płatności,

e) utworzyć konto, zalogować się, lub kontynuować bez rejestracji uzupełniając formularz swoimi danymi,

f) potwierdzić zamówienie używając przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” - z tą chwilą między Kupującym, a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem.

2. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający niezwłocznie wysyła wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres e-mail w celu:

a) zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
b) odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,
c) propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Klienta.

3. Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w § 4, ust. 2 pkt 3 mogą być w szczególności takie okoliczności, jak: brak towarów w magazynie lub u dostawców Sklepu itp.

4. Kontroferta, o której mowa w ust. 2 pkt 3 jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Klienta w terminie jej obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie.

5. Dowodem sprzedaży jest paragon fiskalny załączany do każdej przesyłki. W celu skorzystania z możliwości otrzymania faktury VAT, należy zawrzeć informację o chęci otrzymania faktury zaznaczając pole widoczne w formularzu przy składaniu zamówienia i uzupełnić dane, niezbędne do jej wystawienia.

6. Kontakt ze strony przedstawiciela Sprzedającego, o którym mowa w ust. 2 jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do Kupującego. Niemniej, Sprzedający deklaruje, iż obsługa Sklepu dołoży starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy sprzedaży, umożliwić Kupującemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.

7. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy, jednak nie dłuższy, niż 14 dni roboczych.

§ 5 REJESTRACJA

1. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.

2. Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, który jest też loginem, oraz ustawienie hasła.

3. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:

a) Imię i nazwisko,
b) Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
c) Numer telefonu.

4. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów należy podać:

a) Firmę,
b) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
c) Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
d) Imię i nazwisko osoby do kontaktu,
e) Numer telefonu.

5. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji Klienta i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

6. Operator Sklepu może odmówić zarejestrowania Klienta jeżeli zachodzą przypadki określone w § 3 ust. 8.
 

§ 6 FORMY DOSTAWY I METODY PŁATNOŚCI

1. Kupujący ma do wyboru następujące metody dostawy zamówionych produktów:

a) dostawa za pomocą firmy kurierskiej DPD – koszt określany jest w drugim kroku koszyka, orientacyjny czas dostawy 24 godziny od chwili realizacji zamówienia,

b) dostawa za pomocą firmy kurierskiej UPS – koszt określany jest w drugim kroku koszyka, orientacyjny czas dostawy 24 godziny od chwili realizacji zamówienia,

c) dostawa za pomocą Poczty Polskiej – koszt określany jest w drugim kroku koszyka, orientacyjny czas dostawy do 14 dni od chwili realizacji zamówienia,

d) dostawa za pomocą paczkomatów InPost – koszt określany jest w drugim kroku koszyka, orientacyjny czas dostawy od 24 godzin do 5 dni od chwili realizacji zamówienia,

e) odbiór osobisty w Sklepie Stacjonarnym.

Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie.

2. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za produkty objęte zamówieniem:

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,

b) płatność gotówką przy wysyłce za pobraniem,

c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

d) płatność w ratach za pośrednictwem firmy Santander Consumer Bank,

e) płatność w ratach za pośrednictwem firmy Credit Agricole Bank,

f) płatność za pomocą leasingu za pośrednictwem PKO TurboLeasing,

g) płatność za pomocą leasingu za pośrednictwem LeaseLink,

h) płatność za pośrednictwem serwisu PayU - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,

i) płatność za pośrednictwem serwisu PayPal - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

3. Dane do przelewu:

„Darmado Sp. J. M. Witkiewicz D. Kiszka
ul. Ostrobramska 38b,
04-193 Warszawa,
nr konta: 74 1090 1056 0000 0001 3312 2386”

4. W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek Sprzedawcy. W tytule przelewu zamawiający powinien podać numer zamówienia.

5. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.

6. W przypadku płatności gotówką, przy odbiorze osobistym, towar wydawany jest w siedzibie sklepu, po weryfikacji poprawności danych kupującego i zapłaty określonej kwoty.

7. W przypadku płatności przez Bank lub operatora leasingu, który obsługuje system ratalny dostępny na naszej stronie, towar wydawany jest w siedzibie sklepu lub wysłany po wpłynięciu kwoty z firmy, z którą klient zawarł umowę, na nasz rachunek.
 

§ 7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Realizacja zamówienia odbywa się poprzez przygotowanie zamówionych przez Kupującego Produktów i następuje w najkrótszym możliwym czasie wskazanym przy Produktach. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki lub odbioru osobistego.

2. Czas realizacji zamówienia każdorazowo jest wskazany w karcie zamawianego produktu.

3. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na podany przy zamówieniu adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie proces wysyłki zamówienia do Kupującego, lub przekaże zamówienie do odbioru osobistego.
 

§ 8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Prawo odstąpienia od umowy:

a) Konsument posiada prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
b) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
c) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas - BikeSalon.pl, Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa tel. 500 50 20 50 - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub pocztą elektroniczną).
d) Konsument posiada również możliwość wypełnienia i przesłania formularza (nie jest to obowiązkowe) odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie internetowej https://www.BikeSalon.pl/zwroty. W przypadku skorzystania z tej możliwości, Konsument niezwłocznie otrzyma potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (tj. pocztą elektroniczną).
e) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientom prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2. Skutki odstąpienia od umowy:

a) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
b) Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie zostaną nałożone żadne opłaty w związku ze zwrotem.
c) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
d) Prosimy o odsyłanie rzeczy na adres Darmado Sp. J. ul. Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa tel. 500 50 20 50 niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
e) Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy leżą po stronie Konsumenta.
f) Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a) umowy o świadczenie usług, jeżeli Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
c) umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

§ 9 REKLAMACJE

1. Sprzedawane, dostarczane rzeczy są wolne od wad.

2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną:

a) Administrator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w jak najszybszym możliwym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
b) Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Darmado Sp. J. Ostrobramska 38b, 04-193 Warszawa, lub mailowo na adres info@bikesalon.pl
c) W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
d) Administrator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

3. Reklamacje związane z zamówieniami:

a) BikeSalon.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym w przepisach art. 556, 556-5563 i nast. Kodeksu cywilnego,
b) Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres daniel@bikesalon.pl.

c) Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz reklamacyjny (nie jest to obowiązkowe), formularz jest dostępny na naszej stronie internetowej https://www.bikesalon.pl/reklamacje (można go również odnaleźć w stopce strony lub klikając tutaj). Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o wpłynięciu do nas reklamacji na trwałym nośniku (tzn. pocztą elektroniczną).
d) BikeSalon.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
e) BikeSalon.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§ 10 GWARANCJA

Dostępne w Sklepie produkty w stanie nowym objęte są zazwyczaj dwuletnią gwarancją producenta. Informacje o udzielanej gwarancji zawsze znajdują się w opisie produktu.
 

§ 11 POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość:

a) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,

b) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

2. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

3. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

4. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.

5. W przypadku braku możliwości dojścia do porozumienia w sposób pozasądowy, sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.

§ 12 KARTA PODARUNKOWA I PROMOCJE

1. Karta podarunkowa jest bonem o określonej wartości pieniężnej, umożliwiającym zakup określonych towarów w Sklepie, których rzeczywista cena odpowiada lub jest wyższa od wartości wyrażonej na bonie.
2. Karty podarunkowe można nabyć bezpośrednio w stacjonarnym Sklepie Sprzedającego lub za pośrednictwem strony internetowej www.BikeSalon.pl.
3. Kartę podarunkową należy wykorzystać w stacjonarnym Sklepie, okazując ją przed dokonaniem zakupu lub przy złożeniu zamówienia, za pośrednictwem strony internetowej, wpisując w polu „Wpisz kod rabatowy”, znajdującym się w formularzu zamówienia, unikalny kod widoczny na karcie podarunkowej.
4. Karta podarunkowa może być wykorzystana tylko jeden raz i nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
5. Przy realizacji karty podarunkowej Klientowi nie przysługuje prawo otrzymania reszty w gotówce, gdy wartość zrealizowanej usługi jest niższa, niż wartość bonu.
6. Klient zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny gotówką lub kartą płatniczą, gdy wartość Produktów jest wyższa od wartości przedstawionej karty podarunkowej.
7. Uszkodzenie karty podarunkowej, za które Operator Sklepu nie ponosi odpowiedzialności, może skutkować niemożliwością wykorzystania karty.
8. Karta podarunkowa podlega realizacji w terminie, każdorazowo określonym na karcie.
9. Sklep organizuje akcje promocyjne, w ramach których możliwe jest otrzymanie kuponów rabatowych.
10. Wszelkie przewidziane przez Operatora Sklepu promocje nie łączą się.
11. Kupony rabatowe uprawniają do zakupu w sklepie internetowym jak i stacjonarnym rzeczy nieprzecenionych.
12. Szczegółowe informacje dotyczące „Programu Punkt” znajdują się w stopce na stronie Sklepu https://www.bikesalon.pl/program-punkt-1, aby przejść do tej podstrony kliknij tutaj.

 

§ 13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO” informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Portalu BikeSalon.pl jest Darmado spółka jawna z siedzibą w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 38b, 04-193 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000531617 (dalej: „Spółka”), posługująca się adresem e-mail: info@bikesalon.pl oraz numerami telefonu: 500 50 20 50, 22 610 77 78.

2. W sprawach związanych z danymi prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: daniel@bikesalon.pl.

3. Administrator przetwarza dane osobowe w celach:

a) świadczenia usługi prowadzenia konta Użytkownika w Portalu BikeSalon.pl oraz udostępnienia możliwości składania zamówień w celu świadczenia usługi rezerwacji wybranych produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) sprzedaży produktów oferowanych przez Sprzedawcę – podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c) marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing własnych produktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

d) rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

e) wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną – wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy ze Spółką.

5. Odbiorcami danych osobowych będą:

a) podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Spółki w celu obsługi portalu BikeSalon.pl, a także podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki,

b) podmioty świadczące usługi dostawy produktów,

c) Benhauer Sp. z o.o. - podmiot świadczący usługę Newsletter,

d) PayU S.A. - podmiot świadczący usługi płatności on-line,

e) PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A – podmiot świadczący usługi płatności on-line,

f) PKO BP S.A. – podmiot świadczący usługę leasingu,

g) LeaseLink Sp z o.o. - podmiot świadczący usługę leasingu,

h) Santander Consumer Bank S.A. - podmiot świadczący usługę zakupów ratalnych,

i) Credit Agricole Bank Polska S.A. - podmiot świadczący usługę zakupów ratalnych,

j) Ceneo Sp. z o.o. - podmiot świadczący usługę zaufanych opinii.

6. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.

7. Klient posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania.

8. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

9. Klient ma prawo do przenoszenia danych, w tym historii transakcji.

10. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzniem danych osobowych Klient może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11. Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu na podstawie kodu pocztowego, kliknięć w banery umieszczone w mailach oraz decyzji podejmowanych na stronie w celu dopasowania oferty oraz skierowania odpowiednich newsletterów.


§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Portalu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.

2. Administrator zastrzega sobie możliwość – po uprzednim poinformowaniu Użytkowników – wycofania lub modyfikacji określonych usług Portalu z dowolnych przyczyn (np. ze względu na ochronę prywatności lub innych prawnych względów związanych z zawartością lub sposobem działania Portalu), jak również zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania usług Portalu, np. ze względu na czynności techniczne konserwacyjne albo związane z modyfikacją usług Portalu.

3. Wszelkie znaki towarowe i nazwy wykorzystane w ramach prezentacji Produktów lub usług oferowanych za pośrednictwem Portalu użyte zostały jedynie w celach informacyjnych oraz w celach identyfikacji Produktu lub Usługi.

4. Treści publikowane na Portalu chronione są prawami autorskimi przysługującymi Darmado Sp.J..

5. Umowy zawierane przez sklep internetowy BikeSalon.pl zawierane są w języku polskim.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Konsumentowi treści zawartej Umowy o świadczenie usługi elektronicznej oraz Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie internetowej Portalu oraz przesłanie na adres e-mail Użytkownika/Klienta potwierdzenia zawarcia umowy.

7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2017.1219); Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

8. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą a Konsumentem zostaną poddane właściwym sądom powszechnym.

9. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.

10. Użytkownicy w każdej chwili mogą uzyskać dostęp do Regulaminu za pomocą odsyłacza umieszczonego na stronie głównej portalu.

11. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych. W przypadku jakiejkolwiek zmiany użytkownicy zostaną o tym poinformowani. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

12. Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.

Twoja ocena
Ocena: 0.0 (głosów: 0)
˄

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Nagłówek

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij